Veelgestelde Vragen

Heb ik een account nodig om iets te bestellen?

Nee, u heeft geen account nodig om een bestelling te doen. Doet u vaker bestellingen dan is een account erg handig voor een snellere afhandeling.

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Wij doen er alles aan om de aangegeven levertijd waar te maken. Door een wereldwijd tekort aan computerchips, zijn onze levertijden helaas een stuk langer dan u van ons gewend bent. Voor meer informatie over de levertijd van een bepaald product, neem telefonisch of via de mail contact op.

Kan ik producten afhalen?

Wij nemen contact met u op zodra uw bestelling klaar ligt. Kunt u niet wachten neem dan contact met ons op: info@saltoshop.nl of bel ons op: (+31) 0181 284 950.

Kan ik producten laten monteren?

U kunt bij uw bestelling in het opmerkingenveld aangeven of u gebruik wilt maken van onze montage service wanneer u zelf niet in staat bent om deze producten te installeren, wij nemen dan contact met u op voor een gepaste offerte. U kunt uiteraard ook contact met ons opnemen om vooraf een offerte of montage tarieven op te vragen.

Zijn er ook instructiefilmpjes of handleidingen?

Ja, klik hier om hulp te krijgen bij bijvoorbeeld het verwisselen van batterijen.

Kan ik een onderhoudscontract afsluiten?

Heeft u een bestaand of  gaat u een nieuw Salto systeem aanschaffen, dan kunt u vrijblijvend bij ons een offerte opvragen voor de kosten en specificaties van een onderhoudscontract.

Kan ik hulp krijgen bij een technische vraag?

Heeft u een technische of softwarematige vraag? Neem dan contact met ons op:
info@saltoshop.nl of bel ons op: (+31) 0181 284 950.

Kan ik software ondersteuning krijgen?

Als u software ondersteuning nodig heeft kan een medewerker vragen om de Quicksupport te downloaden om met u mee te kijken. Heeft u ondersteuning nodig? Neem dan contact met ons op: info@saltoshop.nl of bel ons op: (+31) 0181 284 950.

Kan ik mijn product retourneren?

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te  retourneren. De kosten voor de retourzending komen voor uw rekening.
 
U dient zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Indien het product en/of verpakking beschadigd of niet compleet retour komt kunnen wij deze niet retour nemen. Tevens kunnen producten welke geprogrammeerd zijn niet retour worden genomen.

Wat als mijn product niet of beschadigd geleverd is?

Voor verzending worden alle producten op gecontroleerd.

 

Heeft u een klacht over de verzending of heeft u het product defect of beschadigt ontvangen dan dient u een foto te maken van de beschadiging of verpakking en deze te mailen naar info@saltoshop.nl.

 

vermeld in de mail duidelijk om welk ordernummer het gaat en wat uw klacht is. Wij zullen uw melding beoordelen en zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Heb ik garantie?

Op al onze producten zit de standaard productgarantie gegeven door de fabrikant van het product. Is uw product niet in orde neem dan contact met ons op info@saltoshop.nl of bel ons op: (+31) 0181 284 950 voor nadere instructies.